poniedziałek, 12 września 2011

Joanna Najfeld niewinna!!! :D:D:D

Po 2,5 rocznym procesie, jaki Joannie Najfeld wytoczyła Wanda Nowicka, sąd uniewinnił publicystkę. Uzasadnienie jest utajnione na wniosek oskarżycielki. 


Na stronie mamproces.pl można przeczytać:

12.09.2011: UNIEWINNIENIE: MÓWIŁAM PRAWDĘW dniu 12.09.2011 Sąd zamknął rozprawę i wydał wyrok, w którym uniewinnił mnie od postawionego przez lobbystkę aborcyjną Wandę Nowicką zarzutu zniesławienia.Niestety nie mogę przedstawić uzasadnienia, które Sąd sformułował, ponieważ jest tajne, jak cały proces do tej pory, na życzenie oskarżycielki. Dysponentem jawności jest Wanda Nowicka, od jej uczciwości i transparencji zależy czy Państwu te informacje ujawni, czy nie.Nie ulega jednak wątpliwości, że sam wyrok potwierdza, iż moja wypowiedź, że Wanda Nowicka jest na liście płac przemysłu aborcyjno-antykoncepcyjnego była prawdziwa, a zarzucanie mi nieprawdy było tylko taktycznym wybiegiem polityków popierających przemysł aborcyjny, mającym na celu wyeliminowanie mnie z debaty publicznej i zastraszenie innych niezależnych publicystów.Proces trwał 2.5 roku, odbyło się 16 posiedzeń, na zdecydowanej większości z nich Wanda Nowicka była nieobecna.


Pani Najfeld składa wszystkim ją wspierającym podziękowania. Warto zajrzeć na wspominaną stronę. Są tą m.in linki do artykułów w internecie, traktujących o rozwiązaniu sprawy, jak również relacje z jej przebiegu.


Chwała sprawiedliwości! :) 

PS: Zdjęcie z: http://www.fronda.gliwice.pl/lay_img/najfeld2.jpg

Brak komentarzy: