środa, 17 listopada 2010

Patrz na niebieski baner... :)

Tego szczerze się nie spodziewałem... A jednak!

Podczas tegorocznego Adwentu, odbędą się "prawdopodobnie pierwsze rekolekcje na Facebooku". Ze szczegółami można się zapoznać klikając niebieski baner...

Co mnie zaskoczyło? Po pierwsze, że ktoś zdecydował się przeprowadzić rekolekcje na tym serwisie - również myślałem o jakiś formach ewangelizacji przez Facebooka, ale o rekolekcjach raczej nie. A po drugie - Jezuici! :) Ale to już takie moje, niemniej cieszę się, że podjęli się takiego przedsięwzięcia... :) Nawet bardzo się cieszę, gdyż po raz drugi zaskarbili sobie w moich oczach i duszy wielkie uznanie (pierwszy raz mnie pozytywnie zaskoczyli deon(em).pl - również polecam).

dodane 4 stycznia 2011 r. - Tytułowy niebieski baner przez całe facebookowe rekolekcje był sobie na tym blogu. Rekolekcje się już skończyły, więc baner zniknął. :)

1 komentarz:

Jakub Ruszniak pisze...

Też myślę, że to świetny pomysł. A rekolekcje jezuickie są naprawdę dobre :) Pozdrawiam serdecznie, z Panem Bogiem!